BESTILLING:
Du kan bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du altid meget velkommen til at kontakte mig på camilla@hbdeadsea.dk
ANNULLERING AF BESTILLING:
Hvis du har oprettet et køb og ønsker at annullere din bestilling, kan du altid skrive en mail. Det er kun muligt at annullere en ordre, hvis vores lager ikke er begyndt at håndtere ordren dvs indtil der er bestilt pakkelabels kan du annullere.
FORSENDELSE:
Hvis du vælger forsendelse sender jeg med DAO. Jeg sender hver tirsdag og fredag. Man får en nr. så man kan følge sin pakke hele vejen. Prisen er 49 kr. ved forsendelse. Ved køb for over 700 kr. er fragten gratis.
Man kan altid skrive en mail til camilla@hbdeadsea.dk med spørgsmål.
FORTRYDELSES- OG RETURRET (RETURVARER)
Fortrydelsesretten er på 14 dage. Fristen gælder fra den dag du modtager varerne. Hvis du vil fortryde og returnere en eller flere varer, skal du inden for 14 dage informere os om fortrydelsen/retur på camilla@hbdeadsea.dk. Hvis varen er forseglet, hvilket kan være tilfældet af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager, er der ikke fortrydelses- og returret, hvis forseglingen er blevet brudt efter leveringen. Varen skal være uåbnet og i samme stand som modtaget, i original emballage.
RETURNERING: Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Omkostninger ved returnering af varer, skal du selv betale. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind, da du bærer risikoen for varen. Husk at give os besked om din returnering, efter at du har afsendt din pakke, så de kan starte behandlingen af din sag.
REKLAMATIONSRET
Vi yder dig som forbruger den lovpligtige reklamationsret på 24 måneder fra levering. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. For alle varer (herunder varer med begrænset holdbarhed) gælder det, at almindeligt slid/fordærvelse ikke er en mangel i købelovens forstand, selvom nedslidning/fordærvelse kan indtræde inden udløbet af de 2 års reklamationsret.
HVOR HURTIGT SKAL JEG REKLAMERE?
Såfremt du opdager en fejl eller en mangel ved en vare, der er købt på vores side skal du hurtigst muligt efter du har opdaget manglen, rette henvendelse til os på camilla@hbdeadsea.dk, hvorefter vi vil håndtere din reklamation.